Senin, 18 Februari 2013

sadar

wahhhh ternyata gitu ya oke udah ketauan semuanya..... susah memang kalo alesannyo waktu itu jujur be susah nian.... dalahhh apo nian kejerla nah dio tu kalo nian memang buat kau bahagia seneng.... apo yang idk buat kau sekarang ni:) aku cuma biso doake jangan sampe kau tu disakiti dikecewake nah bahagia :) bagi kau biaso be memang, tapi alangke munafik lucu nian yeee ternyato lah waktu itu jelas jelas ngomong nganggep kawan tapi buktinyo??? dijadike cewek=)) aku bukan dk ikhlas catet yeee aku cuman kesian la banyak wong tu ngomong lolo nian kau tu meleh nyo yaAllah la jelas jelas keliatan dio tu apo yang nak dibanggake ?? banyak mosoh lagi ado haha banyak ngolai nyo ngerti dak?? banyak saksi aku bukan nak jelek jeleki tapi yasudalaaahh sadar be kau tu semogaaaaaaaaaa jangan nyesel sadar yoo bukak mato hati pekeran kau ... aku tau sebenernyo kau tu dak cak itu aku tau keliatan kau tu banyak tepengaruh lantak kawan.... bukak hati kau tu meker yang nentukenyo kau bukan kawan :) aku dak mintak apo apo dari kau aku dak mintak kau balek samo aku. iyo aku tau memang edop kau nian kau yg ngejalani hati kau nian teserah kau nak galak samo siapo bekawan samo siapo katek yg ngelarang... sudalaaa semoga suatu saat kau tu sadar aku dak pengennn nian kau tu diloloi dimanfaati tapi ysdhla percuma jugo aku ngmgi kau intinyo kau tetep cak itu.... 
makasi be nah dari perasaan sayang nian aku yg tulus jadinyo kau buat benci benci niannn aku men ngeliat kau apo lagi yg betinonyo.... sumpah dak disangko nian wongnyo haha... baek2 be awalnyo dktaunyo masih nak direbut jugo kurang yee lanang ?? nak dikatoke waw apo?? tau dak kau tu men dak karno kawan kau tu lanang sm yg itu be, kau tu la katek lagi kawan mosoh kau tu banyak... molot kau tu dijago makonyo segalo wong kau kau katoi kau jelek jeleki kau omongi.. serekan nian edop kau tu sekarang la dapet kan kau balesannyo wong dak akan mulai men kau dak cak itu.. sikap molot samo hati tu dijago serekan be edop.. kau pacak waktu itu ngatoi sodara aku ngambek mantan kau?? sekarang kau dewek yg ngambek kan??? ngomong bae oi men dari awal jugo galak samo dio, nak dikatoke bagus la adek kakaknyo jugo jadi punyo kau WAW ke be iyo..... aku sabar waktu itu kau bangga nian la deket punyo kontak bbm adek adeknyo sm mamanyo ysdh lajulaaa iyooo ambeklaaa jangan dak jadi dikeluargonyo nah iyo jangan dak sampe kawen cak iyo iyo pulok. yaAllah mimpi apo kau pacak galak samo dio.... mimpi apo kau seleranyo ke dio.. yang sadar sehat dak gilo be sadar pacak nilai oi dio tu ckmno ysdhlaa tapi KALU nian dio wongyo yg biso ngertike kau bahagiake kau ado disaat kau saket yg peduli samo kau tulus nian sayang samo kau KALU niaaannnnnn nah iyo.... banggakela nah dio tu pamerkela la ado yang baru, aku biso senyum bae liatnyo:) katek arti memang raso sayang aku ni perhatian aku ni dak dianggep dk dihargoi. aku nerimo kau apo adonyo tulus nian sayang peduli mekeri kau nah tapi balesannyo??? salah apo nian aku cuman karno aku wktu itu marah??? aku egois?? mase ck budak kecik??? dak ngertike kau??? dak percayoan yeee kau??? apoo nian oi salahnyo, aku nanyo waktu itu be apo ado kau jawab????? katek kan dak pacak ngasi alesan kau tu. aku masi sabar nah samo kau, masi kudoake kau tu yang baek baek sblm kesabaran aku ni la abes sampe nyumpahi kalu la dak lemak, aku msh mekeri masih punyo hati ,kau tu dulu seiidaknyo pernah samo aku aku sayang samo kau jadi dk mongken aku nak jahat itu samo kau :) tapi ysdhlaa kadang aku ngesak benci dewek men la nginget kau la samo dio tu yaAllah ysdhlaa ikhlas aku nah. pesen aku buat kau betino, jangan kau kiro la hebat pacak dapeti galonyo, aku tau kau punyo mantan banyak, budak eksis bukan berarti pacak bangga,jago molot tu berentila ngmgi kejelekan wong aku tau kau sempurno, berentila nak mosohi wong men la deket kau tu kebiasoan kau mosohi kau jaohi kau ajak bemasalah kurangi, berentila ngolake biasoke hidup jujur, jagoi nian yee dio jangan kau biarke, jangan kau manfaati dio, jangan buat dio kecewa, sayangi dio bahagia men memang samo kau nian dio cuman pacak bahagia:') kalo sampe kau buat dio saket hati kecewa cuman nak kau maeni jangan kiro aku takot aku salahke kau. berentila nak ngadu domba ngompori wong tu yg dak salah dak tau apo apo jadi keno lantak kau baseng be molot tu. iyo aku tau aku jugo salah dak seharusnyo aku cak ini, memang aku bukan siapo2 kaulagi aku dk berhak nak tau galonyo tapi aku msh peduli sm kau, aku dak galak aku tu diloloi sadar oi yaAllah, kau tu dak salah tapi karno salah meleh samo sikap kau cak itu samo aku laju aku kecewa benci sm kau padahal aku dk galak cak ini :') aku sedih liat kau skrg berubah ,siapo la buat kau berubah? iyo mungkin kau la jijik benci jugo sm aku , ngomong bae oi apo nian salah aku ni, jangan sampe aku tau denger kau jelek2i aku dibelakang lemak la ngmg terang terangan... sudala aku dk ngarepi kau , sadar yee :) semoga bahagiaa sayang sayang sm diri kau.

0 komentar: